27 February 2011

If and Only If...

Kalaulah saya dalam golongan bijak pandai,
Saya nak dapat 4 flat every semester and apply for scholarship :)

Kalaulah saya lantang bersuara,
Saya nak bagi opinion sendiri dan caras apa orang cakap :)

Kalaulah saya ada magical power,
On the spot, saya balas apa yang orang buat kat saya :)

Kalaulah otak saya bergeliga,
Saya nak selesaikan semua masalah :)

Kalaulah saya seorang yang begitu confident,
Saya nak jadi one in a million :)

Kalaulah saya pencipta formula matematik,
Saya nak jadikan ia semudah yang mungkin :)

Kalaulah saya penghafaz yang bagus,
Saya nak ingat semua provision, case dan semua yang berkaitan dengan law :)

Kalaulah saya ada pendapatan tetap,
Saya nak memenuhi semua keperluan saya :)

Kalaulah saya seorang yang hampir sempurna,
Saya xnak abaikan sesiapa :)

Kalaulah saya somebody..
Kan best jadi one of those mereka yang orang selalu ingat n respect :)

If and Only If...
Berangan tu sebenarnya bagus,
At least we know..

6 comments:

izzah said...

kalaulah kalau itu wujud!!

hafizulhakim said...

ia memang wujud. nothing is impossible :)

Unknown said...

kalaulahhh...

hakimfaridzul said...

whoaaa..
if and only if!!!!
keh keh keh

Taufiq Tiramisu said...

kalau lah saya kaya, saya nak beli umah lima tingkat untuk family saya ;)

KuNanGKuNanG said...

banyaknye kalau.....he3