12 December 2011

Bermimpi Tentang Kematian



Dear readers,,
Korang pernah mimpi pasal kematian? Malam tadi bagi aku mimpi yang agak seram la. Malam tadi aku mimpi yang aq meninggal dunia@mati. Tak silap aku dalam mimpi tu aku mati masa aq tido. Tapi after that aku boleh lagi bangun esoknya. Walhal aku tau yang aq dah meninggal masa tu. Aq pergi jumpa semua family aku, aku makan ngn family aku n parent aku yang hidangkan makanan especially ayah aku. Family aq pn tau yang aku ni da mati masa tu. Ni ala2 movie khurafat ckit. 


Then dalam mimpi tu aku tgk kat cermin, muka aku memang pucat giler-giler x tipu punya. Ngan rambut x terurus n keliling mata yang hitam n kulit muka pucat. Aku macam berzikir pastu. Then aku tau yang aku akan dikebumikan ngn akan disoal ngn malaikat nnt. Pastu dalam mimpi tu aku mintak supaya aku lambat dikebumikan. After bangun tido n solat subuh pagi tadi aq ingat2 lagi mimpi tu. Rasa cam da betul2 mati.huhu. Paling x boleh blah, aku tau aq da meninggal dan akan dikebumikan kelak. Sekian.

6 comments:

Anonymous said...

ayoyo!
takunya!

Unknown said...

mainan tidur ...

hafizulhakim said...

@Lelaki Ini : seram..

hafizulhakim said...

@ainina rasidan : mungkin juga.. :)

IntaNBerliaN said...

mimpi tu mainan tido tp kdg2 ia memberi kesedaran dkt kita utk lbh dekat dgn DIA :-)

hafizulhakim said...

@IntaNBerliaN : betul tu.huhu terkesan gak.