21 August 2011

BLOG PILIHAN SAYA IALAH


Jom terjah 10 blog pilihan saya :)



~ saya pilih blog ni sebab tema blog ni menarik. warna ungu best! blog ni siap ada rules lagi :) ~



~ saya pilih blog ni blog ni byk info pasal lagu2. Ada entry2 pasal carta2 lagu. Then ada link buat mereka yang nak tau carta lagu2 terkini ~



~ saya pilih blog ni sebab blog ni nampak clean dan kemas. ada tabs untuk contest, tutorial dan lainlain. ~



~ saya pilih blog ni sebab blog ni aqak ringan dan cepat loading. Pemilik blog merupakan seorang cikgu di Sabah. Banyak entry2 berkaitan persekolahan. best! Blog ni mengamalkan kepelbagaian entry. ~



~ saya pilih blog ni sebab kat blog ni macammacam ada. Tak rugi lepak sini. Ada lawak kelakar, gossip artis dan selebriti, isu semasa, teknologi, tips dan tutorial blogging. ~



~ saya pilih blog ni sebab blog ni cepat loading gak. Nampak clean dan kemas. Xda widget2 yang boleh mengganggu blogwalkers. Tagline blog ni terbaik! " i'm not special, i'm just limited edition "



~ saya pilih blog ni sebab mula2 loading blog ni dah nampak header dia. Simple but nice! Blog ni banyak entry personal dan pemiliknya penggemar kasut. ~



~ saya pilih blog ni sebab blog ni antara salah satu blog yang menarik. Tema ungu dan menjadikan hello kitty sebagai maskot. Pemilik blog seorang yang sukakan kucing. Kebanyakkan entry personal beserta gambar. Suka blog yang macam ni. ~



~ saya pilih blog ni sebab blog ni mengamalkan kepelbagaian entry. Macam2 ada. Header blog ni pun dah wish raya untuk semua reader blog ni.



~ saya pilih blog ni sebab blog ni antara blog yang tak terlalu berat. Loading pn cepat. Kemas dan x nampak messy.


12 comments:

yusuflaili(Goku) said...

Salam,
terjah jgn tak terjah..tengok header diaorang dah gempak dah..

hafizulhakim said...

yusuf laili : haha.kasi gegar blog depa :)

Hafizin Jamil said...

terima kasih pilih blog saya..haha

Unknown said...

waa...masok dlm list la...thnx pilih blog ku yg x sbrape ini...

header pn xde lgi...still in progress..hehe

Aida Azryn said...

wow! thx sbb pilih blog aida! hehe. ;)

Kancil 8349 said...

salam,

terima kasih kerana memilih blog Kancil sebagai blog pilihan kamu...

amri lawak kelakar said...

Thanks ye bro..terharu2.hehe. saya sbnarnya baru lagi dlm dunia blog ni..jadi,selamat berkenalan bro..

cik sakura said...

hye..
terima kasih memilih blog cik sakura ye..

Anonymous said...

Really great article with very interesting information. You might want to follow up to this topic!?! 2011

saya afiqah laa (: said...

wawaaa i masuk list laa..suke suke!!btw tengs yee mista err mista err hakim?!!


salam perkenalan :))

Mehmet Wie said...

terima kasih Hafizul sebab pilih blog saya yang tak seberapa ni..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

" BLOG ANDA TELAH MENJADI PILIHAN SAYA. KENAPA SAYA PILIH BLOG ANDA ? "

http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/2011/08/blog-pilihan-saya-ialah.html