07 March 2011

Of Casio and Kimchi Ramen

Minggu lepas banyak betul benda yang berlaku. Tak kesah la happy ke, sedih ke, marah ke..semua ada. Maybe, ada hikmah disebalik setiap yang berlaku kan, mana la tau. x gitu? :) Kata orang x baik bergaduh, tapi gaduh tu kadang2 bagus gak kan. Cuba kita fikir positif, xkanla nak hidup senang je..kadang2 bergaduh tu boleh merapatkan silaturahim. Masa tu baru kita sedar kelemahan kita dan baru kita belajar dari kesilapan. Last week gak ada LDK pasal pengurusan emosi. Best gak r masa tu coz ada drama sebabak pasal emosi kan. Pagi tu plak dengar ceramah dari Mr. Airol Irwan Limin pasal perkembangan nilai insaniah. Dalam banyak2 ceramah, ceramah ni r yang paling best coz x ngantuk langsung. Seriously. :) Jap2, apa kena mengena ngan Casio and Kimchi Ramen ni??





Ni la part paling best!!!! TengSs kamu for this surprise ! :) Nak kata hadiah besday, da lama berlalu. he3. Actually its a long story and quite a long journey gak r kan. Since macam2 yang berlaku, and finally sampai gak kat tangan saya. TengSs again!! :) Patut r jam saya yang lagi satu tu da x berfungsi masa pagi sabtu aritu.huhu. Cam tau tau plak kan.haha By the way, sorry for all my wrong doing for the past few days. Maafin gue deh, pokoknya gue nggak sama sekali bermaksud sebegitu. Kamu juga ngerti kan? Sorry again. So start hari ni saya pakai jam ni.




Ni plak Kimchi Ramen, my favourite ramen from Korea.haha. Makanan ni asalnya dari korea. Mula2 tau masa tgk citer Korea, Tree of Heaven. Tgk cam sedap, then try r beli..memang sedap :) By the way, tengSs kamu coz kirim ramen utk saya :) dah 3 minggu koop kehabisan stok ramen ni.haha. Xpa2 nnt kita makan kimchi ramen sama2. For those kat luar sana yang x penah makan kimchi ramen ni, saya syorkan supaya try r makan ramen, serious sedap giler! rasanya lagi sedap kot dari maggie.huhu. Anyway, kamsahamnida! ^_^

6 comments:

Unknown said...

:)... belajar dari kesilapan masing2.. :).. most welcome :)..

hafizulhakim said...

:) i will :)

KuNanGKuNanG said...

jam baru....?

hafizulhakim said...

a'ah :)

H Y D E said...

halal kah? teringin jugak ni saudara :)

hafizulhakim said...

halal. produk super. :)