15 January 2011

BrassBand




Salam readers,

Hari ni first day saya hadirkan diri untuk koko. Best gak la even kena kawad kan. Memang x suka kawad. So untuk koko yg wajib ni, saya pilih brassband or pancaragam. Kalau x tau leh klik sini . Memang saya minat gila2 ngn brassband. Actually, semuanya mula dari sekolah menengah lagi. Masa sekolah dulu saya join brassband gak, tapi bawah brassband tu ada wind orchestra. So dua2 sekali saya join. Masa mula2 dulu memang x tau langsung pasal music or main musical instrument ni. Tapi pas tu senior r yang ajar. Latihan kawad without instrument dalam 3 tahun and every hari selasa kena training. Masuk tahun yg kedua saya da boleh join brassband punya performance. Masuk tahun ketiga plak dapat join team wind orchestra. Memang best r coz every year ada competition.

So pagi td first training utk brassband kat U ni. So kena belajar basic kawad and basic music. Pastu dpt r tgk2 senior training lagu. Jeles gila tgk diorang pegang instrument diorang. Untuk sem ni kena kawad je, then dah akhir sem nnt baru boleh pegang instrument. Sedih kot :( ..Pagi td gak dapat tau yg kitorang kena g camping kat Pahang masa cuti sem ni. Nasib baik dapat balik umah 7 hari. Camping tu 3 hari je :) Hope dapat join team brassband ni as soon as possible. X sabar nak pegang instrument sendiri. :)


2 comments:

Unknown said...

ohh..betul la kena ge camping ea.. haha.. sonok2

hafizulhakim said...

yup.nak cuti r..he3 :)