02 October 2010

Jalan2 Lawat Kedah

Ok kawan2, arini family saya datang Kedah..Yay!yay! Memang lama dah nak g jalan2 ngn family kat Kedah ni. Selalu kan jln2 ngn kawan2 ja..Actually, arini family amek bawak balik selangor coz saya dah abes asasi undang2. Itu memang bahagia coz dapat cuti 3 bulan^^). Maybe dalam tengahhari ni family sampai r UiTM ni. Pastu saya dah tempah chalet dah sebulan yang lalu. Chalet tu kat Yan @ D'Yan chalet. Yan kan memang terkenal ngn tempat pelancongan kat Kedah ni.So, mak saya yang pilih tempat ni. Tengok dalam gambar memang cam best je, jom usha D'Yan chalet.


















Gambar2 ni dari cik Google.^^)

InsyaAllah tengahhari ni check-in, pastu boleh r rehat2. Penat kot drive dari Selangor g Kedah ni. Pastu g makan kat Tanjung Dawai kot. Xpun kalau nak lagi dekat boleh r g Pantai murni.^^) Xsabar nak g sini. Kalau nak tgk review dari mereka2 yang dah dtg sini, boleh r gi kat blog " Aku Insan Sederhana " .My family memang x sabar nak g sini coz xpenah rasanya datang Kedah beramai2.haha. Then esok plak cadang nak g Alor Star ( betul kan eja camni ). Mak nak p Pekan Rabu sat. Nak jalan2 cari barang.he3. Pastu petang tu balik selangor r plak coz hari Isnin semua dah sekolah n kerja kan. Hope semua berjalan lancar. Orang2 Kedah sekalian, ada cadangan x kat mana lagi tempat menarik or tempat shopping baju kat sini??


6 comments:

Tutup Blog said...

nak ikut boley...
da lamer tak p kedah nun...

qilamahadi said...

take cre pjol
krm slm kt smua

hakimfaridzul said...

take care juga pjol!

hati2 na!!!

ada masa aku turun sekinchan, aku jumpa kau pjol!!!!

cik fara said...

have fun pjol!

hafizulhakim said...

thankz korang!! aq da selamat sampai umah.^^)

Ainna Jalil said...

wanna invite u to join up this contest
CONTEST I LOVE ICT!!!
come come :)