12 July 2010

Mistake


Life..
Hidup selalu silap..
Bukan semua orang tak tau..
Tapi mistake is a must..
Kesilapan tu..
Kenapa mesti ada mistake..
Maybe aku memang silap..
Maybe aku memang salah..
Aku x pernah pn aturkan hidup aku..
Itu silap aku..
Kita hanya merancang..
Tuhan yang menentukan..
Kadang2 mistake tu xdela besar mana..
Tapi kenapa aku yang rasa..
Kenapa rasa beban..
I want to blame the whole life..
I want to blame everyone..
I want to blame myself..
Life..
Mesti ada mistake..
Mesti ada silap..
Itula meaning of ' life '..
Macam aku kata dulu..
Garisan x semestinya lurus..
Garisan tu mesti tak akan lurus..
Pasti..

p/s : I don't have any intention to blame this life.

3 comments:

Nor atau Nad said...

*sigh*

qilamahadi said...

tkpa sayangg
kita belajar dari kesilapan okay
esilapan yang lalu buat kita lebih berhati hati utk mngatur hidup
:DD

hafizulhakim said...

okay qilamahadi.
thankz.^^)